Wednesday 19 December 2012

Holiday 2012

Monday 10 December 2012

assalamualaikum dan salam satu malaysia (chewah) , hai baru hari ni nak update blog tralalala , cuti 2012 nihh memang betul-2 cuti-2 lahh .. look my journey 2012 tralalala :*

 Kuantan → Kuala Lumpur → Johor Bahru(1day) → Singapore → Hong Kong(5days) → Johor Bahru(3days) → Legoland → Orchead Road , Singapore → Johor Bahru → Kuala Lumpur → Kuantan 

so the end my journey for holiday 2012. haha sumpah best tahun ni punya holiday hehehe , so gambar-2 nye ada di bawah ini ya , check it out :*

  sebelum flight to JB makan mcD dulu di LCCT airport

 sampai JB dinner di Banafe Cafe Village ;)

  siap-2 nak ke airport Changi Singapore flight to HK 
(farisha,shasha,kak gee dan adam)

 first day di Tsim Sha Tsui
 tak ingat dah mana tempat nihh , time nak naik kapal pergi mana ye
haduii xingat heheh sorry btw sejuk lahh ;)

 shopping time di stanley market ;)

 tralalala walaupun sejuk kami tetap semangat snap pic hewhewhew
(farisha,shasha,kak gee,kak sha dan adam)








saya di madame tussounds . patung lilin 
hehehe terserlanh kependekkan ku :*

then , malam tuhh aku ber-jalan-2 di bandar Mongkok,Hong kong yang berdekatan 
dengan hotel saya ;)

 second day at Hong Kong Disneyland
(abg faizal,kak gee,shasha,kak sha,adam dan farisha)

tiga gadis yang comel,cantik,menawan,gorgeous,awesome
and more tralalalal
 
 with princess . :*

 orang sakai bhahaha :D

3D 


menjaga budak :) 

so goodbye Disneyland :(



third day berjalan di ladies market.
jalan-2 jumpa orang Malaysia , org perlis plak tuhh :*
buah kat sini semua sedap-2 fresh-2 lagi ;)

ni antaranye ole-2 yang saya beli . hoho akhirnye saya dapat sneakers shoes
(high heels hohoho) 


 bruce lee :*

forth day , avenue of stars .


so, kami nak balik malaysia hohoho
pergi dua beg balik enam beg hahaha shopping sakan


so , keesokkan harinye kami pergi ke Legoland Johor Bharu
tralalalala :*

7Dec2012 di Orchead Road Singapore , shopping time :*

so tamat sudah perjalanan saya untuk 2012 hohoho
balik ke Kuala Lumpur then balik ke Kuantan :*
 
*percutian yang sangat menarik , actually banyak lagi gambar tapi ni jelahh yang mampu saya upload , akan datang saya akan upload video okeyy , bye semua asslamualaikum :*








 
 


 







 

No comments:

Post a Comment